Justin i skolan : Jag var i shackklubben & hade inte så många vänner



Han berättar då att han hade inte så många vänner  i skolan och var med i basket och shackklubben , men jag hade många flickvänner ^^
Han om han gick i skolan nu skulle han nog har massa massa "vänner" ;)

You have a private tutor now, but what were you like in school?
“I was on the basketball and chess teams. I didn’t actually have a lot of friends in school. Guys were jealous because I played sports, so there was some trash talking. But I had a lot of girlfriends.”

Are you worried about your changing voice?
“We’ve had to change some of the high notes on ‘Baby’. I can’t hit them anymore. But I look at Justin Timberlake and Usher. They started out as young singers, and they developed and had even better careers as they got older, so I think things can only up from here.”

Seems like you have a future in comedy.
“I’d like to do movies, that would show my comedic side as well as my serious side. I’d love to do a sports movie, like one about hockey.. The harder you work the more successful you can be. This is just the beginning. What do you have planned for your tour? There will be lots of dancing and lots of explosions. It’s going to be exciting.”



Svenska:

Du har en privatlärare nu, men vad var du i skolan?
"Jag var på basket och team schack. Jag hade faktiskt inte har många vänner i skolan. Killarna var svartsjuk Jag slog sport, så det fanns några papperskorgen prata. Men jag hade många flickvänner. "

Är du orolig för dina föränderliga röst?
"Vi har haft för att ändra några av de höga tonerna på" Baby ". Jag kan inte slå dem längre. Men jag tittar på Justin Timberlake och Usher. De började som unga sångare, och de utvecklade och hade ännu bättre karriärer när de blev äldre, så tror jag att det bara upp härifrån. "

Verkar som om du har en framtid i komedi.
"Jag vill göra filmer, som ska visa min komiska sida och min allvarliga biverkningar. Jag vill gärna göra en sport film, liksom en om hockey .. Ju hårdare du arbetar desto mer framgångsrik du kan bli. Detta är bara början. Vad har du planerat för din resa? Det kommer att finnas massor av dans och massor av explosioner. Det ska bli spännande. "


Klicka för stor bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Justin Bieber Fansites List
Har du någon video, bild, nyhet du vill dela med dig? maila då: bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488326.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488485.jpg
https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488838.jpg
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488891.jpg