Justin Bieber ord

OMB! Justin har även gett upphov till ett helt nytt sätt att tala. Men hur mycket Bieber prata vet du? Kolla in vår praktiska guide.

Bieber cut
Namnet på Justin Bieber signatur stylade håret.
Bakgrund: "Min bror frågade frisören för en Bieber cut"

Biebergasted
När en Belieber gråter vid åsynen av Justin Bieber.
Bakgrund: "Jag var honom och jag var totalt Biebergasted!"

Bieberlicious
Ett annat ord för att beskriva något som är varmt.
Bakgrund: "Justin ser Bieberlicious i sin nya video."

Biebernator
Ett annat smeknamn som ges till Justin av hans Beliebers.
Bakgrund: "Hur kan du inte ett fan av Biebernator?"

Biebertastic
Borta att beskriva något som är häpnadsväckande och totaly Bibery.
Bakgrund: "MY Worlds är så Biebertastic!"

Holy Bieber!
En annan fras som används av många glada Bieber fans. Se även, OMB.
Bakgrund: "Heliga Bieber, videon till" Baby "är fantastiskt!"

OJBD
Detta står för Obsessive Justin Bieber Disorder, ett tillstånd som drabbar många fans.
Bakgrund: "Amanda lider av OJBD."

@justinbieber
Justin officiella Twitter-konto, har han idag över 2,5 miljoner anhängare.
Bakgrund: "@ justinbieber jag älskar dig!"

Belieber
Ett tvångsmässigt Justin Bieber fläkt, se även Biebette och uberbelieber.
Bakgrund: "Jag är en Belieber."

Bieber blast
När Bieber fans konspirera för att ladda ner Justin sång tillsammans för att göra sina låtar flyga upp i iTunes diagrammet.
Bakgrund: "Låt oss alla Bieber blast" Eenie Meenie "till nr 1!"

Bieber bullied
När en Bieber fläkt ges en hård tid av vänner som är en icke-Beliebers.
Bakgrund: "Jag fick Bieber mobbad av min bror, han är en sådan icke-Belieber."

Bieber fever
Effekten Justin Bieber har på kvinnliga fans, symtom som upphetsning, swooning och överdrivet skrikande.
Bakgrund: "Det finns 300 skrikande tjejer utanför som alla lider av Bieber fever."

Bieber or Die
Justin: s övertagande av Will Ferrell komedi video webbplats, Funny or Die, som döptes Bieber eller Dö för en dag.
Bakgrund: "Såg du det roliga video av Justin på Bieber or Die?"

Bieberfied
Att skriva Justin namn eller "Jag älskar Justin Bieiber" på din personliga ägodelar såsom penna fall, skola väskor eller syskon.
Bakgrund: "Jag Bieberfied helt hela mitt sovrum idag."

Biebergasm
Nivån på spänningen en Justin Bieber fan kan nå när man kommer öga mot öga med sin idol.
Bakgrund: "Jag var med en fullständig Biebergasm när jag såg honom backstage."

Bieberstruck
I det ögonblick en Bieber fan inser de är kär i Justin.
Bakgrund: "Titta på Lauren, hon är helt Bieberstruck."

Biebette
Ett tvångsmässigt Justin Bieber fläkt, se även Belieber.
Bakgrund: "Min syster är en Biebette också."

Bustin Jieber
Smeknamnet på Justin Bieber av Jonas Brothers, de säger att det kan bara finnas en "JB".
Bakgrund: "Jag är världens största Bustin Jieber fan"

Eager Bieber
En fläkt som gör allt för att möta Bieber.
Bakgrund: "Hon är en sådan ivrig Bieber var hon väntade på honom för han skulle sjunga vid 05:00."

Free Scooter
En kampanj som lanserades av Bieber fans som stöd för Justin manager Scott "Scooter" Braun, som förhördes av polisen under gäller mängden säkerhet.
Bakgrund: "Kom igen Beliebers behöver vi hjälp gratis Scooter!"

JBiebz
Ett annat av Justin's smeknamn är detta används när Justin vill sund särskilt gatan.
Bakgrund: "Vad du än vill ha shawty kommer JBiebz ge det till dig."

Non-Belieber
En grupp människor som skall undvika en icke-Belieber är inte en Bieber fläkt och kan till och med beskrivas som en Bieber hatare.
Bakgrund: "Varför är han hatar på Justin? Han är en sådan icke-Belieber."

OMB
Förkortningen för "oh my Bieber", en fras som används av många glada Bieber fans.
Bakgrund: "OMB! Justin tweeted mig!"

Team Bieber
En lojal Bieber fan kan påstå medlemskap team Bieber.
Bakgrund: "Jag är laget Biber."

Uberbelieber
Ett tvångsmässigt Justin Bieber fläkt som verkligen är besatta i detta skede kan de förlora mat och sömn för att ge dem mer tid att titta på Justin Bieber musikvideor på YouTube, se även Belieber.
Bakgrund: "Jag har inte sett Gemma sedan jul, är hon en sådan uberbelieber."


What would Bieber do?

Frågan alla kommer ställa sig när de ställs inför svåra situationer i livet, med allt som skryt, det finns ingen som är mer lugn i en nödsituation.
Bakgrund: "Ska jag gå ut eller göra min läxa? Hmmm, vad skulle Bieber göra?"

omjBieberism totally rocks.
Bieberise- to turn someone into a belieber

Bieberism rockar totalt.

Bieberise-att göra någon till en belieber

Bieber fever! Klicka för stor bildhahaaahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Justin Bieber Fansites List
Har du någon video, bild, nyhet du vill dela med dig? maila då: bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488326.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488485.jpg
https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488838.jpg
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488891.jpg