Justins austrlienska största fan

MEET one of Justin Bieber's most dedicated and surprising fans... burly 34-year-old forklift truck driver Mick Follers who's just bought this unique “BIEBER” personalized number plate for his car.

Aussie Mick says he's not embarrassed to join the millions of teenage girls worldwide who adore the pop sensation - and he's proud to have the plates on his motor because he's a fan of Justin's music.

Mick, who's single and lives with three mates in Sydney, Australia, said: “I think Justin's got bags of talent. Why shouldn't I like his music?

“OK I'm not female and 16 but so what?”

“I heard some of his music on the radio a few months ago and loved it.

“My mates think I'm mad but I'm not bothered. “I'm the number-one Bieber fan in Australia and proud if it.

“My favorite song is ‘Up”.

“I've downloaded everything I could of his from iTunes.

“I also like Roy Orbison, Elvis, Billy Joel and The Beatles, Justin's not all I listen too.”

Talking about getting the AUD$400 registration plate, he added: “I was thinking about getting a personalized plat for my car, so I was online looking for what was available and I was amazed to see ‘Bieber' come up.

“I thought some teenage girl here in Australia would have snapped that up a long time ago.

“It struck me that it has to be a great collector's item, so I ordered it straight away.”

Mick fitted the plates to his white Holden Cruze on Friday (May 28) so he hasn't had much time to see what people's reactions are.

“I'm sure I'll get a few stares but I don't mind.

“If I stand out in the crowd then so be it.

“Normal registration plates are boring.”

He added: “I didn't see Justin when he came to Australia recently.

“I'd really like to see him in concert but if I do get to go to see him live I won't be standing at the front.

“I don't think it would be the right place for a bloke my age!

 

Jag hade gärna kunnat ta den ;)


svenska

Möta en av Justin Bieber mest hängivna och överraskande fans ... bastant 34-årig truck förare Mick Follers som just köpt denna unika "Bieber" personligt registreringsskylt för sin bil. 
Aussie Mick säger att han inte skäms för att ansluta sig till miljontals tonårsflickor världen över som älskar pop sensation - och han är stolt över att ha skyltar på sin motor för att han är ett fan av Justin musik. 
Mick, som är singel och bor tillsammans med tre kompisar i Sydney, Australien, sade: "Jag tror att Justin har fått säckar med talang. Varför ska jag inte gillar hans musik? 
"OK jag är inte kvinnor och 16 men so what?" 
"Jag hörde några av hans musik på radion för några månader sedan och älskade det. 
"Mina kompisar tycker att jag är galen men jag är inte brytt sig. "Jag är nummer ett Bieber fläkt i Australien och stolt om det. 
"Min favorit låt är" Up ". 
"Jag har laddat ner allt jag kunde av hans från iTunes. 
"Jag gillar också Roy Orbison, Elvis, Billy Joel och The Beatles, Justin är inte allt jag lyssnar också." 
På tal om att få AUD $ 400 registreringsskylten, tillade han: "Jag tänkte på att få en personlig plattform för min bil, så jag var på nätet letar efter vad som fanns och jag var förvånad över att se" Bieber "kommer upp. 
"Jag trodde att någon tonårig flicka här i Australien skulle ha hoppat upp det för länge sedan. 
"Det slog mig att det måste vara ett bra samlarobjekt, så jag beställde den direkt." 
Mick monteras plattorna sin vita Holden Cruze på fredag (maj 28) så att han inte haft mycket tid att se vad folks reaktioner. 
"Jag är säker på att jag ska få några blickar, men jag inte har något emot. 
"Om jag står ut från mängden då blir det så. 
"Normal registreringsskyltar är tråkigt." 
Han tillade: "Jag såg inte Justin när han kom till Australien nyligen. 
"Jag skulle verkligen vilja se honom i konserten men om jag får åka för att se honom live jag kommer inte att stå på framsidan. 
"Jag tror inte att det skulle vara den rätta platsen för en kille i min ålder

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Justin Bieber Fansites List
Har du någon video, bild, nyhet du vill dela med dig? maila då: bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488326.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488485.jpg
https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488838.jpg
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488891.jpg