Justin hela Vibe intervjun

VIBE: Är du van vid fame nu eller finns det fortfarande stunder när man tänker för dig själv, Wow, detta är mitt liv?

Justin Bieber: Det har varit ganska galen resa i världen och leva min dröm. Inte många människor får göra vad jag gör. Det är fantastiskt. Min favorit sak är att kunna resa världen runt och utföra för mina fans. Jag tror att jag har tappat 80 procent av min hörsel. Jag har definitivt mycket högt fans. 

När insåg du att du officiellt hade blivit ett fenomen?

Jag fick träffa presidenten [Barack Obama] några gånger. Jag fick en rundtur i Vita huset. Han är verkligen cool och jordnära. Jag trodde han skulle bli riktigt reserverad, men han var cool. Jag träffade [första döttrar, Sasha och Malia] när jag gick till Vita huset och de var trevliga. 

Vad var svalare: Möte ordföranden eller möte Oprah?

Det är en tuff en. Oprah var riktigt cool. Hon kom i omklädningsrummet efteråt, träffade mina föräldrar och morföräldrar. 

Internet har varit mycket bra för dig. Har du någon idé som du lägger upp videoklipp på YouTube skulle göra dig en stjärna? 

Jag postade den video på YouTube för skojs skull, bara leka. Jag var aldrig en kille som ville bli berömd. Jag är från Stratford, Ontario, en mycket liten stad, 30.000 personer. Jag hade inte pengar för en manager. Vi hade inte en massa pengar [period]. 

Vart tror du att du skulle vara nu om YouTube inte gett dig ett forum för att nå världen?

Utan internet hade jag inga fläktar och jag skulle inte vara i den här branschen. Jag tacka för allt till Internet och mina fans. 

Låt oss prata siffror. Du har samlat ihop mer än 150 miljoner visningar på YouTube-kanal, nästan 3 miljoner fans på Facebook och mer än 2 miljoner Twitter efterföljare. Dessa nummer innebär i princip att du är en av de mest sedda människorna i världen. Vad tror du om dessa siffror? 

Jag läste min Twitter igår och jag har nästan 4 miljoner prenumeranter [nu] har YouTube 300 miljoner. Det är galet hur allt blåser upp.
Vad är det värsta med att vara känd?

Jag tycker verkligen inte gillar fotosessioner. Jag har verkligen en kort uppmärksam så stående i en plats i många timmar är inte jag. Jag har hög energi och vilja studsa runt. En titt in i en kamera ... 

Vad är det löjligaste en groupie har gjort för att få din uppmärksamhet? 

Min mamma har mig på en stram koppel och [hon] är riktig skyddsutrustning. Flickorna visar upp bär ingenting. Jag kan inte ljuga, jag är 16, hatar jag den inte. Jag har inte en flickvän. 

Vi måste tala om håret. Varför är människor så besatta av den? Det finns webbplatser för att bekämpa detta?

Jag tror att fixeringen vid mitt hår är roligt. Människor kopiera mitt hår. Vid träffas och hälsar, människor röra mitt hår. Jag har inte någon produkt i det. 

När du är försörjare i familjen har du en ersättning? Har du ett utegångsförbud?

Min mamma är fortfarande min mamma. Hon kunde sjukvården mindre om jag är en internationell superstjärna. Jag har fortfarande att städa mitt rum på turnébussen. Hon tar min dator på 12 [är] så jag kan sova. Jag har inte en sänggående [men] hon inte vill mig på datorn eftersom hon inte vill att den ska ruttna min hjärna. När hon tar bort min dator, jag spelar fortfarande med min IPAD. Hon vet inte. Min mamma är min största fan. Hon har varit ett fan sedan jag var en bebis. Min far i Kanada, ta hand om min bror och syster. Han är fantastisk, han är verkligen stolt över mig. 

Puberteten har skadat många unga stjärnans karriär. Oroar du dig för din röst förändras? Tror du det kommer att skada din karriär?

Allas röst förändringar. Puberteten är en naturlig sak. Jag har den bästa sångpedagog i världen och vi arbetar på min röst och gör vad jag måste göra. Det är som att inte så fort du träffar puberteten du sluta sjunga. Usher är den bästa mentor i världen och han överlevde puberteten.Han berättar för mig vad jag ska göra, vad man inte ska göra. 

Vad finns i din iPod?

Min iPod är verkligen spridda. Boys II Men, Snoop, Prince, Eminem, Michael Jackson, AC / DC, Gucci Mane, alla Young Money ... Lil Wayne är min favorit, Biggie, Pac-min pappa presenterade mig för 2Pac när jag var nio och jag kunde rap alla Thug Nation när jag var 10.Framsidan till baksidan, kunde jag göra ändå.

Vad är nästa för dig? Du var så söt på Saturday Night Live. Handlar något du skulle vilja ta itu med?

För säker. Jag har kul med båda, och jag skulle vilja göra mer. Komedi är riktigt kul. Jag kan vara allvarlig. Oavsett roller är bra för mig Jag tror jag kommer att ta. Jag skulle vilja arbeta med Martin Lawrence. Han är en av mina favorit skådespelare. 

Vad sägs om ett samarbete med Drake? 

Han är bra. Han är en riktigt bra artist. Han är som min storebror. Han säger definitivt att jag ska ha roligt med vad jag gör och stanna ödmjuk. Det är verkligen viktigt. Jag turné just nu och skriver lite på bussen. Att se nya städer och olika reaktioner publiken. Jag tror att verkligen [min framgång] är för att jag är äkta. Jag är mig själv. Jag håller inte tillbaka. Jag är bara vara mig och göra det jag älskar och har roligt. Folk gillar det. Människor kan se tecken och om du gör det för pengar eller definitivt älskar att göra det på riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Justin Bieber Fansites List
Har du någon video, bild, nyhet du vill dela med dig? maila då: bloglovin

Om

Min profilbild

RSS 2.0

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488326.jpg
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488485.jpg
https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359_93488838.jpg
https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1682603/images/2010/22_86401174_87824359-kopiera_93488891.jpg